Odborná školení

Obsahový marketing a PR pro neziskovky

Jak využít potenciál obsahu k získání a udržení svých podporovatelů? Pojďte se s námi naučit, jak vytvořit jednoduchou obsahovou strategii, díky které budete každý den vědět, co, jak a hlavně proč komunikovat. Přineste si s sebou své plány, příspěvky ze sociálních sítí, tiskové zprávy nebo články a společně prodiskutujeme, jak je vylepšit. V neposlední řadě vám také poradíme, jak se vyhnout technickým zádrhelům, které komunikace na internetu přináší.

29. května 2024 - 9.00 - 14.30

Spot blue Spot blue Spot blue

Informace o školení

Komu je školení určeno?

Pracovníkům veřejně prospěšných organizací: PR a marketingovým specialistům, pracovníkům odpovědným za vztahy s veřejností i dalším zájemcům o tuto problematiku.
 

Program

  • Proč je obsah král 
  • Obsahová strategie
  • Role příběhů a známých osobností v tvorbě obsahu
  • Budování vztahů s médii a tvorba tiskových zpráv
  • Užitečné nástroje a aplikace
  • Diskuze nad vašimi strategiemi, články, posty nebo tiskovými zprávami
  • Domény, e-maily, kontakty a jejich správa
     

Přínosy

  • Zjistíte, jak vám obsahový marketing pomůže získat více podporovatelů. 
  • Naučíte se vytvořit obsahovou strategii.  
  • Dostanete doporučení, jak zlepšit své sociální sítě nebo články. 
  • Získáte tipy na bezplatné nástroje, díky kterým vyšperkujete své posty i články. 
  • Naučíte se napsat tiskovou zprávu a získat si novináře na svou stranu. 
  • Vyhnete se problémům, které plynou čistě z technické záludnosti online prostředí.
     

Lektoři školení

Časté dotazy

Může nás na školení přijít více osob z jedné organizace?

Snažíme se dávat prostor širokému spektru organizací. Pokud není řečeno jinak, mohou se jednoho školení zúčastnit maximálně dva zástupci z jedné organizace.

Nepřišel mi potvrzovací e-mail, jak mám postupovat?

Nejdříve zkontrolujte, zda vám potvzení nespadlo do složky spam. Pokud není, ani ve složce spam, ozvěte se nám na csr@kpmg.cz.

Jsem přihlášen/a na školení, ale nemohu se zúčastnit, jak mám postupovat?

Pokud se nemůžete školení zúčastnit, dejte nám o tom co nejdříve vědět. Na uvolněná místa čekají náhradníci, kterým vaše místo rádi nabídneme.

Přihláška

Eva Dobrovolná

Eva Dobrovolná

Marketing

Eva se do práce v neziskovém sektoru se zapojila už během studia na FSV UK. Několik let byla tiskovou mluvčí české pobočky Amnesty International. Kromě informačního servisu pro média měla na starosti kampaně zaměřené na nábor podporovatelů. Byla součástí týmu, který dokázal navýšit počet dárců ze dvou stovek na několik tisíc a vybudoval tak profesionálně fungující neziskovku. V KPMG ji baví především e-mail marketing a organizace eventů a její sympatické, že se tu myslí na udržitelnost.

Ivana Dvořáková

Ivana Dvořáková

Marketing

Ivana se obsahovému marketingu věnuje 7 let. V KPMG pracuje jako specialistka digitálního obsahu. Produkuje kampaně propojující obsah v médiích se sociálními sítěmi. Na starosti má zejména komunikaci digitalizace, ESG a CSR. Před nástupem do KPMG působila v agenturách Bistro Social a FleishmanHillard, kde tvořila obsah pro široké spektrum firem od výrobců tepelných čerpadel přes knihkupectví po dětskou výživu.

Pavel Brom

Pavel Brom

Marketing

Pavel se v KPMG věnuje technické stránce marketingu. Spravuje po technické stránce weby, kontakty, emaily a webináře. Vystudoval estetiku na Karlově univerzitě. Jako ajťák pracoval pro e-shop, neziskovku Tanec Praha a výpočetní techniku krátce učil na gymnáziu.

Michaela Klimková

Michaela Klimková

Marketing

Míša se v KPMG věnuje employer brandingu, který spadá pod marketingové oddělení. Na starost má například obsah a správu sociálních sítí, pracovní veletrhy nebo akce pro studenty. Před příchodem do KPMG působila ve dvou marketingových startupech a v oboru se pohybuje od 17 let. Při práci studuje vysokou školu se zaměřením na mediální studia.

Štěpánka Veselá

Štěpánka Veselá

Marketing

Štěpánka v KPMG pracuje jako asistentka pro obsahový tým marketingového oddělení. Podílí se na tvorbě digitálního obsahu pro web KPMG i intranet a také na správě sítě LinkedIn. Kolegům pomáhá s přípravou podkladů pro online kampaně nebo s jejich prezentací na LinkedInu. Do KPMG přišla z oblasti vzdělávání, ve které působila posledních 5 let.