Mentoringový program

Mentoring pro neziskovky

Dobrovolníci z našeho talentového programu pomáhají prostřednictvím mentoringu zástupcům neziskového sektoru vyřešit konkrétní problém spojený s jejich odborností.

Spuštění přihlášek

únor 2024

Realizace mentoringu

březen - září 2024

Hero
Spot teal Spot teal Spot teal

Informace o programu

Naši mentoři z poradenských oddělení spolupracují se zástupci neziskové organizace nebo sociálního podniku po dobu šesti měsíců a společně přicházejí na vhodná řešení konkrétních problémů. Po skončení programu obdrží jak neziskovka, tak mentor zpětnou vazbu na proběhlou spolupráci a mohou ji použít pro svůj další rozvoj.

Komu je mentoringový program určený?

  • českým nestátním neziskovým organizacím a sociálním podnikům z celé ČR.
  • organizacím, které vedou účetnictví.
  • organizacím, kterým může KPMG Česká republika odbornými službami výrazně přispět k jejich profesionálnímu fungování a prezentaci

Harmonogram programů

  • Spuštění přihlášekúnor 2024
  • Uzávěrka přihlášek únor 2024
  • Výběr neziskovekbřezen 2024
  • Realizace mentoringu březen - září 2024

Časté dotazy

Nepřišel mi potvrzovací e-mail, jak mám postupovat?

Nejdříve zkontrolujte, zda vám potvzení nespadlo do složky spam. Pokud není, ani ve složce spam, ozvěte se nám na csr@kpmg.cz.

Nabídka mentoringu

Řešíte problém, se kterým si nevíte rady? Vyberte oblast, která je mu nejblíže a zkuste nám vaši situaci v přihlášce detailně popsat. Pokud vybereme právě vaši organizaci, naši mentoři s vámi stráví až 16 hodin, během kterých společně naleznete vhodné řešení.

Podpora fungování organizace

Společně zrevidujeme strategie, cíle a mise vaší organizace. Zaměřit se můžeme rovněž na principy interního fungování (popis rolí, odpovědností, komunikační principy, organizace a kultura týmu či HR strategie) a navrhneme možná zlepšení či zefektivnění těchto procesů. Podpoříme vás v uchopení přístupu projektového řízení, který bude na míru vyhovovat organizaci vaší práce. V neposlední řadě nabízíme podporu zavedení agilního fungování pro týmy (v kolektivu do 50 členů).

Kybernetická bezpečnost

Spolu s rostoucí digitalizací všech aspektů fungování organizací je kladen stále větší důraz na kybernetickou bezpečnost, ochranu dat a soukromí. Rádi vám budeme nápomocni při nejrůznějších otázkách a problémech souvisejících s touto problematikou. Jedná se například o zvyšování a podporu bezpečnostního povědomí zaměstnanců, využití šifrované komunikace či ochrana před technikami sociálního inženýrství (manipulativní a podvodné jednání za účelem získání citlivých informací).

Podpora prodejních a marketingových aktivit

Přemýšlíte, jakým způsobem vést a dále rozvíjet vaše marketingové a obchodní aktivity? Zaměříme se na revizi cílů, strategie, monitoringu plnění či komunikace. Společně se podíváme na možnosti nových marketingových a prodejních aktivit, inovací a zlepšení či strategických partnerství.

Práce s daty

Potřebovali byste navést a poradit, jak na práci s daty a jak rozumět kvalitě dat či jejich řízení? Naši mentoři vás provedou světem datové analýzy a reportingu. Zaměříme se na data governance (nastavení vlastnictví dat a souvisejících procesů), datovou kvalitu (dohledávání chyb a nastavení pravidel), na document & content management nebo jak na vytváření a správu sdílených úložišť dokumentů, intranetu či webových stránek.

Řízení zákaznické zkušenosti

Pochopení vašeho klienta je klíčem k poskytování kvalitních služeb. Jednou ze strategií, při které vám můžeme asistovat, je tvorba popisu tzv. „person“ – typického zákazníka, na kterého se chcete zaměřit. Dále se budeme soustředit na práci se zákaznickou zkušeností, její měření, pojmenovávání základních vizí, principů a hodnot uplatňovaných při kontaktu s klienty. Posílení zákaznické zkušenosti zahrnuje mj. mapování zákaznické cesty, vč. identifikace „bolavých míst“ a návrhu jejich eliminace.