Mentoringový program
Mentoring pro neziskovky
Dobrovolníci z našeho talentového programu pomáhají prostřednictvím mentoringu zástupcům neziskového sektoru vyřešit konkrétní problém spojený s jejich odborností.
Informace o programu PřihláškaInformace o programu
Naši mentoři z poradenských oddělení spolupracují se zástupci neziskové
organizace nebo sociálního podniku po dobu šesti měsíců a společně přicházejí na vhodná řešení konkrétních problémů. Po
skončení programu obdrží jak neziskovka, tak mentor zpětnou vazbu na proběhlou spolupráci a mohou ji použít pro svůj
další rozvoj.
O zkušenostech z programu si můžete přečíst v článku „Mentorem v neziskovce“.
Komu je mentoringový program určený?
- českým nestátním neziskovým organizacím a sociálním podnikům z celé ČR.
- organizacím, které vedou účetnictví.
- organizacím, kterým může KPMG Česká republika odbornými službami výrazně přispět k jejich profesionálnímu fungování a prezentaci
Harmonogram programů
- Spuštění přihlášeklistopad 2022
- Uzávěrka přihlášekprosinec 2022
- Výběr neziskovekprosinec 2022
- Realizace mentoringuleden 2023 – červen 2023
Časté dotazy
Nepřišel mi potvrzovací e-mail, jak mám postupovat?
Nejdříve zkontrolujte, zda vám potvzení nespadlo do složky spam. Pokud není, ani ve složce spam, ozvěte se nám na csr@kpmg.cz.
Nabídka mentoringu
Řešíte problém, se kterým si nevíte rady? Vyberte oblast, která je mu nejblíže a zkuste nám vaši situaci v přihlášce detailně popsat. Pokud vybereme právě vaši organizaci, naši mentoři s vámi stráví až 16 hodin, během kterých společně naleznete vhodné řešení.
Podpora fungování organizace
Společně zrevidujeme strategie, cíle a mise vaší organizace. Zaměřit se můžeme rovněž na principy interního fungování (popis rolí, odpovědností, komunikační principy, organizace a kultura týmu či HR strategie) a navrhneme možná zlepšení či zefektivnění těchto procesů. Podpoříme vás v uchopení přístupu projektového řízení, který bude na míru vyhovovat organizaci vaší práce. V neposlední řadě nabízíme podporu zavedení agilního fungování pro týmy (v kolektivu do 50 členů).
Kybernetická bezpečnost
Spolu s rostoucí digitalizací všech aspektů fungování organizací je kladen stále větší důraz na kybernetickou bezpečnost, ochranu dat a soukromí. Rádi vám budeme nápomocni při nejrůznějších otázkách a problémech souvisejících s touto problematikou. Jedná se například o zvyšování a podporu bezpečnostního povědomí zaměstnanců, využití šifrované komunikace či ochrana před technikami sociálního inženýrství (manipulativní a podvodné jednání za účelem získání citlivých informací).
Podpora prodejních a marketingových aktivit
Přemýšlíte, jakým způsobem vést a dále rozvíjet vaše marketingové a obchodní aktivity? Zaměříme se na revizi cílů, strategie, monitoringu plnění či komunikace. Společně se podíváme na možnosti nových marketingových a prodejních aktivit, inovací a zlepšení či strategických partnerství.
Práce s daty
Potřebovali byste navést a poradit, jak na práci s daty a jak rozumět kvalitě dat či jejich řízení? Naši mentoři vás provedou světem datové analýzy a reportingu. Zaměříme se na data governance (nastavení vlastnictví dat a souvisejících procesů), datovou kvalitu (dohledávání chyb a nastavení pravidel), na document & content management nebo jak na vytváření a správu sdílených úložišť dokumentů, intranetu či webových stránek.
Řízení zákaznické zkušenosti
Pochopení vašeho klienta je klíčem k poskytování kvalitních služeb. Jednou ze strategií, při které vám můžeme asistovat, je tvorba popisu tzv. „person“ – typického zákazníka, na kterého se chcete zaměřit. Dále se budeme soustředit na práci se zákaznickou zkušeností, její měření, pojmenovávání základních vizí, principů a hodnot uplatňovaných při kontaktu s klienty. Posílení zákaznické zkušenosti zahrnuje mj. mapování zákaznické cesty, vč. identifikace „bolavých míst“ a návrhu jejich eliminace.