Odborná školení

2024 podzim Jak na sociální sítě

Na školení se budeme věnovat sítím LinkedIn, Instagram a Facebook. Krátce vás provedeme statistikami uživatelů a popíšeme postavení těchto sítí na trhu. Hlavně se ale zaměříme na praktické tipy. Pomůžeme vám vyšperkovat profily tak, aby měly co největší dosah u cílové skupiny.

25. října 2023 - 9.00 - 11.00, KPMG Česká republika, Pobřežní 1a, Praha 8

Spot blue Spot blue Spot blue

Informace o školení

Komu je školení určeno?

Pracovníkům veřejně prospěšných organizací: PR a marketingovým specialistům, pracovníkům odpovědným za vztahy s veřejností i dalším zájemcům o tuto problematiku.

Program

LinkedIn

  • Ladění profilu, rozšiřování sítě, tvorba strategie;
  • obsahové tipy – jak postovat, a jak ne;
  • kdy a jak často postovat;
  • praktické úkoly.

Instagram a Facebook

  • Instagram vs. Facebook – kde oslovit cílovou skupinu: porovnání, věkové kategorie uživatelů a zastoupení, statistiky atd.;
  • co komunikovat, co funguje;
  • spravujte svůj profil a příspěvky na jednom místě – Meta Business Suite;
  • kdy postovat a jak často, příklady úspěšných profilů a příspěvků.

Lektoři školení

Časté dotazy

Může nás na školení přijít více osob z jedné organizace?

Snažíme se dávat prostor širokému spektru organizací. Pokud není řečeno jinak, mohou se jednoho školení zúčastnit maximálně dva zástupci z jedné organizace.

Nepřišel mi potvrzovací e-mail, jak mám postupovat?

Nejdříve zkontrolujte, zda vám potvzení nespadlo do složky spam. Pokud není, ani ve složce spam, ozvěte se nám na csr@kpmg.cz.

Jsem přihlášen/a na školení, ale nemohu se zúčastnit, jak mám postupovat?

Pokud se nemůžete školení zúčastnit, dejte nám o tom co nejdříve vědět. Na uvolněná místa čekají náhradníci, kterým vaše místo rádi nabídneme.

Mám zájem o školení

V současné době toto školení nemá vypsaný termín. Vyplňte níže uvedený formulář a jakmile termín vypíšeme, budeme Vás kontaktovat.

Ivana Dvořáková

Ivana Dvořáková

Marketing

Ivana se obsahovému marketingu věnuje 7 let. V KPMG pracuje jako specialistka digitálního obsahu. Produkuje kampaně propojující obsah v médiích se sociálními sítěmi. Na starosti má zejména komunikaci digitalizace, ESG a CSR. Před nástupem do KPMG působila v agenturách Bistro Social a FleishmanHillard, kde tvořila obsah pro široké spektrum firem od výrobců tepelných čerpadel přes knihkupectví po dětskou výživu.

Eva Dobrovolná

Eva Dobrovolná

Marketing

Eva se do práce v neziskovém sektoru se zapojila už během studia na FSV UK. Několik let byla tiskovou mluvčí české pobočky Amnesty International. Kromě informačního servisu pro média měla na starosti kampaně zaměřené na nábor podporovatelů. Byla součástí týmu, který dokázal navýšit počet dárců ze dvou stovek na několik tisíc a vybudoval tak profesionálně fungující neziskovku. V KPMG ji baví především e-mail marketing a organizace eventů a její sympatické, že se tu myslí na udržitelnost.