
Ivana Dvořáková
Marketing
Více o lektoroviJak využít potenciál obsahu k získání a udržení svých podporovatelů? Pojďte se s námi naučit, jak vytvořit jednoduchou obsahovou strategii, díky které budete každý den vědět, co, jak a hlavně proč komunikovat. Přineste si s sebou své plány, příspěvky ze sociálních sítí, tiskové zprávy nebo články a společně prodiskutujeme, jak je vylepšit. V neposlední řadě vám také poradíme, jak se vyhnout technickým zádrhelům, které komunikace na internetu přináší.
9.00 - 16.00
Pracovníkům veřejně prospěšných organizací: PR a marketingovým specialistům, pracovníkům odpovědným za vztahy s veřejností i dalším zájemcům o tuto problematiku.
Marketing
Více o lektoroviMarketing
Více o lektoroviMarketing
Více o lektoroviMarketing
Více o lektoroviSnažíme se dávat prostor širokému spektru organizací. Pokud není řečeno jinak, mohou se jednoho školení zúčastnit maximálně dva zástupci z jedné organizace.
Nejdříve zkontrolujte, zda vám potvzení nespadlo do složky spam. Pokud není, ani ve složce spam, ozvěte se nám na csr@kpmg.cz.
Pokud se nemůžete školení zúčastnit, dejte nám o tom co nejdříve vědět. Na uvolněná místa čekají náhradníci, kterým vaše místo rádi nabídneme.
Ivana se obsahovému marketingu věnuje 7 let. V KPMG pracuje jako specialistka digitálního obsahu. Produkuje kampaně propojující obsah v médiích se sociálními sítěmi. Na starosti má zejména komunikaci digitalizace, ESG a CSR. Před nástupem do KPMG působila v agenturách Bistro Social a FleishmanHillard, kde tvořila obsah pro široké spektrum firem od výrobců tepelných čerpadel přes knihkupectví po dětskou výživu.
Johana se v KPMG zabývá obsahovým marketingem a organizací eventů. Dříve zastávala pozici Account Manager v PR agentuře, působila také ve státním sektoru a podílela se na mnoha kulturních projektech. Specifikům neziskového sektoru se věnovala během studia Arts managementu na VŠE.
Lukáš vystudoval politologii a mezinárodní vztahy na Univerzitě Karlově. Pracoval jako zahraniční redaktor ČTK, idnes.cz a CNN Prima News. Zkušenosti nasbíral také v PR agentuře Botticelli a na tiskovém odboru Úřadu vlády. V KPMG má na starosti hlavně vztahy s médii a tvorbu obsahu.