Obsahový marketing a PR pro neziskovky

Jak využít potenciál obsahu k získání a udržení svých podporovatelů? Pojďte se s námi naučit, jak vytvořit jednoduchou obsahovou strategii, díky které budete každý den vědět, co, jak a hlavně proč komunikovat. Přineste si s sebou své plány, příspěvky ze sociálních sítí, tiskové zprávy nebo články a společně prodiskutujeme, jak je vylepšit. V neposlední řadě vám také poradíme, jak se vyhnout technickým zádrhelům, které komunikace na internetu přináší.

25. května 2022

9:00 - 15:00

informace o školení mám zájem o školení
Generated with Avocode. shape Fill 1 Fill 4 Fill 6 Fill 8 Fill 10 Fill 12 Fill 14
Generated with Avocode. shape-segment
Generated with Avocode. shape-segment

Informace o školení

Komu je školení určeno?

  • Pracovníkům veřejně prospěšných organizací: PR a marketingovým specialistům, pracovníkům odpovědným za vztahy s veřejností i dalším zájemcům o tuto problematiku.

Program

  • Proč je obsah král.
  • Obsahová strategie.
  • Role příběhů a známých osobností v tvorbě obsahu.
  • Budování vztahů s médii a tvorba tiskových zpráv.
  • Užitečné nástroje a aplikace.
  • Diskuze nad vašimi strategiemi, články, posty nebo tiskovými zprávami.
  • Domény, e-maily, kontakty a jejich správa.

Přínosy

  • Zjistíte, jak vám obsahový marketing pomůže získat více podporovatelů.
  • Naučíte se vytvořit obsahovou strategii.
  • Dostanete doporučení, jak zlepšit své sociální sítě nebo články.
  • Získáte tipy na bezplatné nástroje, díky kterým vyšperkujete své posty i články.
  • Naučíte se napsat tiskovou zprávu a získat si novináře na svou stranu.
  • Vyhnete se problémům, které plynou čistě z technické záludnosti online prostředí.

Lektoři školení

Časté dotazy

Může nás na školení přijít více osob z jedné organizace?

Snažíme se dávat prostor širokému spektru organizací. Pokud není řečeno jinak, mohou se jednoho školení zúčastnit maximálně dva zástupci z jedné organizace.

Nepřišel mi potvrzovací e-mail, jak mám postupovat?

Nejdříve zkontrolujte, zda vám potvzení nespadlo do složky spam. Pokud není, ani ve složce spam, ozvěte se nám na csr@kpmg.cz.

Jsem přihlášen/a na školení, ale nemohu se zúčastnit, jak mám postupovat?

Pokud se nemůžete školení zúčastnit, dejte nám o tom co nejdříve vědět. Na uvolněná místa čekají náhradníci, kterým vaše místo rádi nabídneme.

Mám zájem o školení

V současné době toto školení nemá vypsaný termín. Vyplňte níže uvedený formulář a jakmile termín vypíšeme, budeme Vás kontaktovat.

Pavel Brom

Pavel Brom

Marketing

Pavel se v KPMG věnuje technické stránce marketingu. Spravuje po technické stránce weby, kontakty, emaily a webináře. Vystudoval estetiku na Karlově univerzitě. Jako ajťák pracoval pro e-shop, neziskovku Tanec Praha a výpočetní techniku krátce učil na gymnáziu.

Ivana Dvořáková

Ivana Dvořáková

Marketing

Ivana se obsahovému marketingu věnuje 7 let. V KPMG pracuje jako specialistka digitálního obsahu. Produkuje kampaně propojující obsah v médiích se sociálními sítěmi. Na starosti má zejména komunikaci digitalizace, ESG a CSR. Před nástupem do KPMG působila v agenturách Bistro Social a FleishmanHillard, kde tvořila obsah pro široké spektrum firem od výrobců tepelných čerpadel přes knihkupectví po dětskou výživu.

Lukáš Kantor

Lukáš Kantor

Marketing

Lukáš vystudoval politologii a mezinárodní vztahy na Univerzitě Karlově. Pracoval jako zahraniční redaktor ČTK, idnes.cz a CNN Prima News. Zkušenosti nasbíral také v PR agentuře Botticelli a na tiskovém odboru Úřadu vlády. V KPMG má na starosti hlavně vztahy s médii a tvorbu obsahu.

Johana Lexová

Johana Lexová

Marketing

Johana se v KPMG zabývá obsahovým marketingem a organizací eventů. Dříve zastávala pozici Account Manager v PR agentuře, působila také ve státním sektoru a podílela se na mnoha kulturních projektech. Specifikům neziskového sektoru se věnovala během studia Arts managementu na VŠE.

Generated with Avocode. shape Fill 1 Fill 4 Fill 6 Fill 8 Fill 10 Fill 12 Fill 14

Mohlo by vás také zajímat...