Odborná školení
2021 PR a copywriting pro neziskové organizace
Zaměříme se na to, jak oslovit média a dostat vaše témata do povědomí veřejnosti. Dozvíte se, jak zaujmout v online i offline prostředí. Podíváme se na tvorbu textů pro klasická média i pro komunikaci na sociálních sítích. Přínosný a zajímavý obsah vás odliší od konkurenčních organizací, pomůže vám oslovit nové podporovatele a budovat vztah s těmi stávajícími.
Adéla Půrová
Neziskovky mají v našem státě velký význam. Kultivují prostředí, upozorňují na problémy, které společnost nevidí nebo zatím neumí řešit. Je proto škoda, pokud jejich aktivity zapadnou nebo je někdo zlehčuje. Správná komunikace jim může pomoci být vidět a zaujmout na těch správných místech. Jsem ráda, že se KPMG nesnaží roli neziskového sektoru suplovat, ale naopak mu pomáhá vyniknout a efektivně fungovat.
Adéla odpovídá za marketingovou komunikaci v jednotlivých ekonomických odvětvích, mimo jiné se tak věnuje mediální komunikaci, organizaci konferencí nebo tvorbě obsahu. Předtím působila v mBank, kde se podílela na rebrandingu české a slovenské pobočky, měla na starosti marketing v regionech nebo tiskovou produkci. Zkušenosti získala také ve startupovém prostředí v německém Hamburku. K neziskovému sektoru měla vždy blízko – v KPMG má na starosti komunikaci CSR aktivit, absolvovala stáž v Českých centrech nebo byla členkou studentské organizace AIESEC, kde vedla neziskový projekt EDISON.
Adéla Pobořilová
Svět neziskovek je mi hodně blízký. Často pomáhají tam, kde stát selhává. Všem, kteří v nezisku pracují, patří můj obdiv a velký dík.
Adéla vystudovala žurnalistiku a mediální studia na Fakultě sociálních věd Univerzity Karlovy, dlouho pracovala v České televizi jako editorka zpravodajského webu www.ct24.cz. Na Ministerstvu práce a sociálních věcí byla zodpovědná za propagaci evropských fondů a díky tomu poznala spoustu neziskovek a jejich klienty. V KPMG působí v marketingovém týmu, kde má na starosti hlavně content. Její srdcovkou jsou „zvířecí“ neziskovky.