Marketingová komunikace pro neziskové organizace

Jak si získat a udržet klienty a podporovatele? Které komunikační kanály má smysl využívat a kolik času jim věnovat? Proč se vyplatí zamyslet se nad obsahovou strategií? Nejen na tyto otázky se zaměřuje naše školení, speciálně přizpůsobené potřebám neziskových a obecně prospěšných organizací.

22. května 2019

10:00 - 13:00

informace o školení přihláška
Generated with Avocode. shape Fill 1 Fill 4 Fill 6 Fill 8 Fill 10 Fill 12 Fill 14
Generated with Avocode. shape-segment
Generated with Avocode. shape-segment

Informace o školení

Komu je školení určeno?

  • Pracovníkům veřejně prospěšných organizací: PR a marketingovým specialistům, pracovníkům odpovědným za vztahy s veřejností i dalším zájemcům o tuto problematiku.

Program

  • Marketingová komunikace a její specifika v neziskovém sektoru
  • Obsahový marketing a příběhy – proč fungují
  • Sociální a odpovědné podnikání – příležitost pro PR a neplacenou reklamu
  • Online marketing, e-mailing a sociální sítě 
     

Přínosy

  • Naučíte se využívat účinné marketingové nástroje. 
  • Dozvíte se, proč je v neziskovém sektoru důležité PR a obsahový marketing. 
  • Naučíte se rozlišovat jednotlivé komunikační kanály, jejich výhody a nevýhody.
  • Naučíte se, jak poskládat zajímavý příběh.

Lektor školení

Časté dotazy

Může nás na školení přijít více osob z jedné organizace?

Snažíme se dávat prostor širokému spektru organizací. Pokud není řečeno jinak, mohou se jednoho školení zúčastnit maximálně dva zástupci z jedné organizace.

Nepřišlo mi potvrzení o registraci na školení, jak mám postupovat?

Nejdříve zkontrolujte, zda vám potvzení nespadlo do složky spam. Pokud není, ani ve složce spam, ozvěte se nám na csr@kpmg.cz.

Přihláška

Adéla Jelínková

Adéla Jelínková

Marketing
Neziskovky mají v našem státě velký význam. Kultivují prostředí, upozorňují na problémy, které společnost nevidí nebo zatím neumí řešit. Je proto škoda, pokud jejich aktivity zapadnou nebo je někdo zlehčuje. Správná komunikace jim může pomoci být vidět a zaujmout na těch správných místech. Jsem ráda, že se KPMG nesnaží roli neziskového sektoru suplovat, ale naopak mu pomáhá vyniknout a efektivně fungovat.

Adéla odpovídá za marketingovou komunikaci v jednotlivých ekonomických odvětvích, mimo jiné se tak věnuje mediální komunikaci, organizaci konferencí nebo tvorbě obsahu. Předtím působila v mBank, kde se podílela na rebrandingu české a slovenské pobočky, měla na starosti marketing v regionech nebo tiskovou produkci. Zkušenosti získala také ve startupovém prostředí v německém Hamburku. K neziskovému sektoru měla vždy blízko – v KPMG má na starosti komunikaci CSR aktivit, absolvovala stáž v Českých centrech nebo byla členkou studentské organizace AIESEC, kde vedla neziskový projekt EDISON.

Generated with Avocode. shape Fill 1 Fill 4 Fill 6 Fill 8 Fill 10 Fill 12 Fill 14

Mohlo by vás také zajímat...