Odborná školení

Podnikatelské myšlení pro sociální podniky 2019

Účelem semináře je seznámit účastníky s tématy, která pravidelně řeší týmy ve velké komerční firmě, a způsoby jakými lze k těmto tématům přistupovat. Cílem kurzu je v první řadě účastníkům nabídnout inspiraci a přimět je k zamyšlení nad tím, v čem existuje příležitost pro zlepšení a v čem si naopak vedou dobře.

Spot blue Spot blue Spot blue

Informace o školení

Komu je školení určeno?

  • Pracovníkům neziskových organizací a sociálních podniků, kteří mají zájem zahájit nebo již provozují podnikatelskou činnost navázanou na hlavní cíle organizace. Prostřednictvím této činnosti chtějí přispět k finanční nezávislosti, naplnění poslání či dalším cílům.

 

Program

  • Podnikatelské dovednosti
  • Nastavování podnikové strategie
  • Můj produkt, jeho zkvalitňování a moje cílová skupina
  • Identifikace obchodních příležitostí, prodej a udržování kontaktů
  • Plánování v oblasti lidských zdrojů, motivace
  • Sledování efektivity podnikání, cenotvorba
  • Evaluace vlastní podnikatelské činnosti
  • Sdílení zkušeností, společné hledání řešení manažerských problémů

Přínosy

  • Inspirujete se principy podnikatelského myšlení ziskové organizace a příběhy ostatních účastníků semináře, které vám mohou pomoci se startem, udržením či rozvojem podnikatelské činnosti organizace.

Lektor školení

Časté dotazy

Může nás na školení přijít více osob z jedné organizace?

Snažíme se dávat prostor širokému spektru organizací. Pokud není řečeno jinak, mohou se jednoho školení zúčastnit maximálně dva zástupci z jedné organizace.

Nepřišel mi potvrzovací e-mail, jak mám postupovat?

Nejdříve zkontrolujte, zda vám potvzení nespadlo do složky spam. Pokud není, ani ve složce spam, ozvěte se nám na csr@kpmg.cz.

Jsem přihlášen/a na školení, ale nemohu se zúčastnit, jak mám postupovat?

Pokud se nemůžete školení zúčastnit, dejte nám o tom co nejdříve vědět. Na uvolněná místa čekají náhradníci, kterým vaše místo rádi nabídneme.

Mám zájem o školení

V současné době toto školení nemá vypsaný termín. Vyplňte níže uvedený formulář a jakmile termín vypíšeme, budeme Vás kontaktovat.

Radek Chaloupka

Radek Chaloupka

Management Consulting

Radek vystudoval Provozně ekonomickou fakultu ČZU Praha a následně absolvoval vzdělávací program Tourism Management and Development na Temasek Polytechnic v Singapuru. Má více než 15 let zkušeností v oblasti cestovního ruchu, regionálního rozvoje a volnočasových aktivit. Působil na Ministerstvu pro místní rozvoj, kde se na různých odborných a vedoucích pozicích věnoval otázkám koncepce státní politiky cestovního ruchu, kvalitě služeb, evropským fondům a financování cestovního ruchu. Od roku 2016 působí ve společnosti KPMG ČR, kde se věnuje projektům v oblasti cestovního ruchu a volnočasových aktivit.