Odborná školení

2021 WEBINÁŘ: Vztahy se zákazníky pro neziskový sektor a sociální podniky

Zaměříme na práci s klienty a budování obchodních vztahů, způsoby odlišení se od konkurence a nástroje, které vám k tomu mohou pomoci.

Spot blue Spot blue Spot blue

Informace o školení

Komu je školení určeno?

  • Všem, kteří se v neziskové organizaci a sociálním podniku věnují obchodní činnosti, kontaktu s klienty a nabízení produktů či služeb a mají možnost je ovlivnit.

Program

  • Inspirujme se tím, co se nám líbí.
  • Jak důležitá je jasná vize podniku pro každodenní kontakt s klienty?
  • Kdo je mým klientem a jaké má potřeby?
  • Jakou hodnotu klientovi poskytuji a čím se liším od ostatních?
  • Zákaznická zkušenost a co ji ovlivňuje.
  • Budování, rozvoj a udržení vztahů s klienty.

Přínosy

  • Získáte inspiraci pro zlepšení vztahů s vašimi klienty a dosažení lepších obchodních výsledků.
  • Budete mít možnost získat nové či upevnit stávající kontakty a diskutovat o problémech s kolegy z neziskového sektoru a sociálních podniků.

Lektor školení

Časté dotazy

Může nás na školení přijít více osob z jedné organizace?

Snažíme se dávat prostor širokému spektru organizací. Pokud není řečeno jinak, mohou se jednoho školení zúčastnit maximálně dva zástupci z jedné organizace.

Nepřišel mi potvrzovací e-mail, jak mám postupovat?

Nejdříve zkontrolujte, zda vám potvzení nespadlo do složky spam. Pokud není, ani ve složce spam, ozvěte se nám na csr@kpmg.cz.

Jsem přihlášen/a na školení, ale nemohu se zúčastnit, jak mám postupovat?

Pokud se nemůžete školení zúčastnit, dejte nám o tom co nejdříve vědět. Na uvolněná místa čekají náhradníci, kterým vaše místo rádi nabídneme.

Mám zájem o školení

V současné době toto školení nemá vypsaný termín. Vyplňte níže uvedený formulář a jakmile termín vypíšeme, budeme Vás kontaktovat.

Martina Kopsová

Martina Kopsová

KBI
Nejvíce se mi líbí, že to není klasická pomoc ve formě předání šeku. V rámci vzdělávacího programu dáváme neziskovkám a sociálním podnikům šanci informace mnohonásobně zúročit a získat tak mnohem více, pokud budou samy chtít.

Martina má šest let zkušeností v oblasti finančního auditu a pět let v oblasti HR poradenství, vzdělávání, rozvoje a vedení lidí. Začínala na pozici manažerky v Auditu, následně působila jako manažerka odpovědná za klientské vzdělávání a rozvoj a později jako vedoucí manažerka skupiny cca 60 zaměstnanců v rámci oddělení poradenství. Aktivně školí technické a manažerské dovednosti, projektové řízení, a to interně i u klientů, a koučuje juniorní kolegy v rámci společnosti KPMG.