Často kladené otázky

Často se nás ptáte na…

Spot purple Spot blue Spot purple

Je možné přihlásit se do více než jednoho servisního grantu?

Ano, můžete se přihlásit i do všech vypsaných oblastí, pokud vám to pomůže vyřešit konkrétní problém, se kterým se v organizaci potýkáte.

Kdy probíhá realizace servisních grantů?

Vždy v období od října do září následujícího roku. Konkrétní termín záleží na daném grantu a domluvě s jeho řešitelem.

Můžeme se do servisních grantů přihlásit, i když nejsme organizace z Prahy?

Ano. Granty jsou určeny pro organizace z celé ČR.

Může nás na školení přijít více osob z jedné organizace?

Snažíme se dávat prostor širokému spektru organizací. Pokud není řečeno jinak, mohou se jednoho školení zúčastnit maximálně dva zástupci z jedné organizace.

Jak se mohu o všech akcích dozvědět jako první?

Napište nám, že chcete zařadit do našeho CSR mailingu, a budete mít všechny informace z první ruky.

Nepřišel mi potvrzovací e-mail, jak mám postupovat?

Nejdříve zkontrolujte, zda vám potvzení nespadlo do složky spam. Pokud není, ani ve složce spam, ozvěte se nám na csr@kpmg.cz.

Jsem přihlášen/a na školení, ale nemohu se zúčastnit, jak mám postupovat?

Pokud se nemůžete školení zúčastnit, dejte nám o tom co nejdříve vědět. Na uvolněná místa čekají náhradníci, kterým vaše místo rádi nabídneme.